Bediende Onthaal en Facturatie m/v

Ter versterking van het administratieve team, zijn wij op zoek naar een medewerker die graag het visitekaartje van onze onderneming wil zijn.

Functieomschrijving :

 

  • Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers (klanten, sollicitanten, koeriers, leveranciers etc) : correcte registratie in het bezoekersregister, activatie van de badgecontrole, …

  • Je staat in voor de organisatie en netheid van de vergaderzalen, controle en beheer op de planningsagenda, corrigeert in overleg dubbele boekingen, klaarzetten en opruimen van de zalen, controle op de uitgevoerde schoonmaak.

  • Je beheert de telefooncentrale, stelt indien nodig het antwoordapparaat in bij vakanties

  • Het verwerken van orders, het opmaken van facturen en organisatie van de leveringen aan klanten behoort tot je dagelijkse taken,aanleveren van de nodige transportdocumenten, …

  • Telefonische contacten met klanten met betrekking tot uitlevering van bestelde goederen

  • Beheren van algemene mailboxen

  • Beheer van de website

  • Verzorgen van de postbedeling en briefwisseling intern en extern.

  • Een stipte verwerking van de lunchbestellingen en afrekening naar de vaste leverancier, verdeling van de fruitdozen.

  • Je zorgt dat de receptie er piekfijn uitziet, dit is immers het visitekaartje van de onderneming

  • Correct en ordelijk klassement van alle documenten

 

Profiel :

  • je beschikt over een ASO of Bachelor diploma binnen het domein van de administratie.

  • je beschikt minimaal over 2 jaar relevante ervaring in een administratieve functie of als receptioniste/onthaalbediende

  • je spreekt, leest en schrijft zeer goed Nederlands, Frans en Engels

  • je beschikt over een goede kennis van de courante Office toepassingen, met name Excel, kennis Vero is een plus

  • je bent een ondernemend en zelfstandig persoon met analytisch denkvermogen en met oog voor deadlines

  • je hebt een hands-on mentaliteit en kan zeer goed samenwerken

  • je bent stressbestendig, flexibel en nauwgezet

  • orde en netheid toepassen in alle aspecten van je functie

  • je toont graag je betrokkenheid en werkt graag volgens duidelijke werkafspraken.

 

Aanbod :

  • voltijdse functie in een dynamische en sterk groeiende familiale KMO

  • bediende statuut met uurloon conform barema’s en ervaring van de kandidaat

  • maaltijdcheques van 4,21 euro

  • contract van onbepaalde duur

  • uurrooster : ma to do van 8u tot 17u30, vrijdag van 8u tot 12u

  • Collectieve vakantie tijdens de maand juli (opgelet permanentie met beurtrol van 1 week) en tussen Kerst en Nieuw.

 

7 reasons for choosing Lambo

Lambo Laboraties is the preferred partner of pharmaceutical and nutraceutical companies throughout the world. Our main assets are:

  1. Soft gelatin capsules of superior quality, in compliance with all prevailing global standards

  2. Outstanding flexibility, thanks to our full control over the manufacturing and logistic process

  3. Short delivery times: easy shipping from our base in Antwerp

  4. Tailor-made softgels, based on the customer's own formulations and/or active ingredients

  5. Low volume production runs

  6. Innovative products through constant market research and development

  7. Full reliability : a fully controlled family company with over 150 years of experience

labo-lambo-own-project